Wyzwanie
Potrzeba klienta.
Rentapartments24 to młoda firma, która inwestuje w wynajem krótkoterminowy mieszkań i apartamentów. Z czasem jednak firma napotkała na szereg problemów związanych ze swoją działalnością.
Wraz ze wzrostem liczby posiadanych apartamentów, ręczne zarządzanie stało się czasochłonne i problemowe. Ciężko było też porównać przychody z poszczególnych apartamentów i wybrać najlepsze miejsca na inwestycje w nowe apartamenty.
Rozwiązanie
System zarządzania apartamentami / CRM
Zaprojektowaliśmy dopasowany do potrzeb klienta System do zarządzania apartamentami i klientami. System pozwala m.in. na rejestrowanie się użytkowników, dodawanie apartamentów oraz śledzenie kosztów i przychodów wraz z przydatnymi statystykami.
Dla każdego apartamentu łatwo widać w systemie jakie są łączne koszty i przychody, łatwo wychwycić więc miejsca które wymagają więcej pracy. Administratorzy widzą także aktualne obłożenie oraz wszystkie rezerwacje. Wszystkie dane są z podziałem na miesiące.
Dzięki sprytnym statysykom, łatwo zwizualizować które apartamenty przynoszą najlepsze zyski, co też jest podpowiedzią gdzie najlepiej inwestować w kolejne mieszkania.
Wgląd w apartament
Administratorzy mają dostęp do aktualnych danych dotyczących apartamentów. Widzą jak wyglądała sytuacja w konkretnych miesiącach, sumy zysków oraz kosztów, oraz wszystkie rezerwacje.
Integracje z zewnętrznymi systemami
Do zarządzania rezerwacjami klient używa oddzielnego systemu. Należało więc zaprogramować integracje z zewnętrzym API, w celu synchronizacji rezerwacji, klientów oraz statusów płatności.
Pomocne statystyki
Dzięki pomocnym statystykom administratorzy mają szybki i łatwy wgląd w sytuacje w konkretnych apartamentach. Dzięki statystykom mogą również oceniać najlepsze miejsca pod następne inwestycje.
Powiadomienia mailowe
Ważny moment to zakończenie miesiąca. System na początku miesiąca wysyła mailem informacje z najważniejszymi danymi i statystykami.